Klub Tańca Sportowego Jaszczur

Zachęcamy do przeczytania relacji

i obejrzenia zdjęć

Relacja
Dnia 12 sierpnia zawodnicy Klubu Sportowego Jaszczur i Fresh Move wyjechali na 12-dniowy obóz taneczny do Pogorzelicy. Każdego dnia odbywały się po 3 dwu-godzinne treningi. Praktycznie codziennie przed śniadaniem mieliśmy rozruchy. Niektóre były dość nietypowe jak np.: jednym razem nasze Trenerki przebrały się za smerfy i pszczółkę. Zmęczenie wyrazie dawało nam się we znaki, ale nie odpuszczaliśmy i dalej ciężko trenowaliśmy. Gdy tylko znaleźliśmy wieczorami czas i siłę organizowane były zabawy, dyskoteki czy ogniska z pieczeniem kiełbasek. Zawsze świetnie się bawiliśmy. Oczywiście nie obyło się bez plażowania i zahaczania po drodze o budkę z lodami oraz kąpieli w basenie na terenie ośrodka. Zorganizowane były również dwie wycieczki pełne atrakcji. Zwiedziliśmy wyspę Wolin (wioskę wikingów), Jeziorko Turkusowe, bunkier V3, gdzie przeżyliśmy musztrę wojskowa w murach fortu Gerhard oraz promem przedostaliśmy się do Świnoujścia na promenadę. Kolejnym razem pojechaliśmy na wycieczkę do Kołobrzegu gdzie płynęliśmy statkiem. Ostatniego dnia odbyło się wieczorne, pożegnalne ognisko, chrzest nowicjuszy... I podchody. Niestety następnego dnia wyjeżdżaliśmy. Na zdjęciach i teledysku można zobaczyć jak trenowaliśmy i świetnie się bawiliśmy. Obóz był wspaniały! Na pewno zapamiętamy go na długo. Czekamy na następny. Dziękujemy!

Ola Grabowicz i Maja Mujta

Fotorelacja: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.960017130728666.1073741905.105484076181980&type=1

• 15.08.2017

LETNI OBÓZ TANECZNY 2017

Wspólnie z biurem "WAN MAR" organizujemy Taneczny Obóz Jaszczurowy.

W tym Roku jedziemy nad morze do miejscowości Sianożęty do ośrodka "Jantar"

Termin obozu: 15-26.08.2017 r.

Informacje dotyczące wyjazdu poniżej

Wspólnie z biurem "WAN MAR" organizujemy Taneczny Obóz Jaszczurowy.

W tym Roku jedziemy nad morze do miejscowości Sianożęty do ośrodka "Jantar"

Termin obozu: 15-26.08.2017 r.